Megint Hétfő No.9: Utolsó szabad hét


Ez a cím olyan drámain hangzik, és nyűgösen is, pediglen nagyon izgatott vagyok a dolog miatt :))
Meg persze félek is, öt évet hagytam ki a munka világából, ez azért feljogosít a parára.
Reggel az első kávét szorongatva írtam egy teendő listát, amiről eléggé lassan fogynak a dolgok, pláne mert holnap kétszer is el kell mennem itthonról (bankba + orvoshoz).
Elviszem viszont magammal az egyik könyvtári könyvemet, amiből csodák csodája, már csak 3 van itthon!
A lista legnagyobb tétele a takarítás, de elvileg kéne szentelnem némi időt egy gyors leltárra is. Kicsit ilyenkor, ha ennyi a dolgom, a súlyozás a legnehezebb, hogy milyen sorrendben próbáljak mindennel végezni.


Szolgálati közlemény: a héten nem leszek fb-én elérhető (max az üzletin), mert nincs rá időm. Pénteken egyébiránt még elszaladtam a kisebb könyvtárba, mert csütörtökön, még deaktív előtt megláttam, hogy friss beszerzés lett Larten Crepsley életregényének utolsó része. Nekikezdtem a szépirodalmi kihívásnak is, Grecsó Krisztián könyvével, de az eléggé lelombozott. Saját magamat is megleptem azzal, hogy az utóbbi idők bonyolultabb könyvei mennyire taccsra tettek, tulajdonképpen a Második nem óta nem tértem magamhoz. Nem győzök gyerekkönyvet, vagy könnyebb olvasmányt választani a fajsúlyosabb kötetek ellensúlyozására :D

Simone de Beauvoir: A második nem
Agatha Christie: Mrs. McGinty halott
William Makepeace Thackeray: Hiúság vására
Darren Shan: A végzet szentélye
Kazuo Ishiguro: Napok romjai
Sven Nordqvist: Findusz elköltözik
Farkas Lívia: Ennél zöldebb nem lesz!
Joseph Heller: A 22-es csapdája
Darren Shan: Fivérek mindhalálig
Bársony Ottilia: Hol bujkálsz, Cinege?
Nógrádi Gábor: Hecseki és a gyermekrablók
Grecsó Krisztián: Megyek utánad
Kányádi Sándor: Virágon vett vitéz



De lehet, hogy inkább ezt a listát kellene vizualizálnom, ahelyett, hogy félek, még nem is biztos, hogy itthon leszek a locsolkodóknak ;)


Jövök csütörtökön beszámolni a haladással, remélhetőleg addigra kipipálom a lista felét, kitakarítom a lakás nagy részét.



Megjegyzések