Csütörtöki alkotóvágy #8.: Bizonytalan ideig elnapolva!

Azért szerencsére nem teljesen, bár eléggé összecsapnak még a hullámok a fejem felett.
(Némi magánéleti beszámoló jön, a barátok legnagyobb örömére :D )
Nehéz visszatérni a dolgozói létbe, még bonyolult egyeztetni az itthoni teendőket, plusz kiszámolni, hová-mikor fogok odaérni, mert hát bizony ketyeg az óra, és így is csak 52 órát fogok dolgozni a hónapban.
A pénz, az nem igazán fog felvetni. Ráadásul úgy néztem, hogy májusban leltár lesz - amilyen pechem van a Roxette koncert napján, tehát azt elbukom :'( 
Egyelőre a nagyik sokat segítenek, elosztották egymás között már a jövő hetet is, aztán a hónap utolsó hetében reggel 7-től dolgozom 11-ig, akkor már könnyebb lesz :))



Tegnap volt az első munkanapom, miután hazajöttem órákig ültem és bámultam ki a fejemből, mint egy zombi :D, de ma már, hiába kasszáztam konkrétan 3 órát a négy órás munkaidőből, jobb volt. (off: aki nem értené: pénztáros lettem egy áruházláncban, a nevét azért sem írom le, mert kirúgnak érte; meg babonából sem, majd ha letelt a próbaidőm, akkor meglátjátok a fészen!)
Ma még volt segítségem, holnaptól önállóan kell dolgoznom, ami már nem annyira rémítő, mint tegnap reggel volt - éjszaka rémálmodtam zsemlével és almával - és most kéretik NEM röhögni, bár későn szóltam, de tényleg agyhalál, hogy nyolcféle alma van (külön kóddal, naná), míg pékáruból legalább harminc fajta! (megint külön cikkszámon, persze... és havonta jön hozzá 5-6 újdonság...)
De a vevők rendesek, pláne az idősek! Szeretni fogom őket.


No, ennyit rólam, most pedig REKLÁM jön, szigorúan.
Mivel én nem tudok kritikát írni, tessék menni helyettem is!
(kár, hogy úgy nem tudom leadni a Kritika klubos táblázatomat :D)



1.,  Áprilisi anonim meme már zajlik az lj-én, itt lehet számtalan fandomban és persze original kívánságokat is leadni: (kulcsszó az őrület!)
http://anonim-meme.livejournal.com/18050.html


2., Elindult a publikálás a Szívdobbanás kihíváson, ahová hetero HP történeteket írtak a szerzők, szavazási határidő április 26:
http://www.szivdobbanas-kihivas.blogspot.ie/p/tortenetek_17.html


3., Malfoy kihíváson már lassan az összes történetet el lehet olvasni, idén a mentor-tanítvány kapcsolat áll a középpontban (és isteniek az illusztrációs fanartok!):
http://malfoykihivas.blog.hu/


4., Testis Temporum  original, történelmi Kihívás szerzői még április 22-ig örülnének a véleményeknek, pontoknak:
https://ttkihivas.wordpress.com/tortenetek/

Megjegyzések