Augusztusban olvastam (hó végi számolás, összegzés)

Kicsit gondban vagyok, milyen jelzővel illessem ezt a hónapot, mert olvasásilag, még ha több könyv is padlóra küldött, ez a hónap termékeny és nagyszerű volt,  átléptem a kétszázas határt, meglett a plecsnim :)



Tavaly írtam azt, akkor szeptemberben jártam 200 felett, hogy már én se tudom, mi lesz a vége; idén viszont sejtem, hogy a végső olvasmányszám meg fogja haladni a 2014-es mennyiséget, 263 darabot. Ha tippelnék, akkor valahová 280-300 közzé mondanám a végeredményt :))
Mindenesetre itt az augusztusi lista, szokás sz dőlt betűvel a végén az éppen aktuális, folyamatban lévő könyvek:
  1. Susan Forward: Mérgező szülők
  2. Thomas C. Brezina: Telóm, telóm mondd meg nékem…
  3. Molnár Ferenc: Játék a kastélyban
  4. Malcolm Gladwell: Fordulópont
  5. Norman Mailer: Várkastély a vadonban
  6. Cecelia Ahern: Talált tárgyak országa
  7. Jill Marshall: Jane Blonde, a csodálatos csöpikém
  8. John Joseph Adams (szerk.): Sherlock Holmes lehetetlen kalandjai
  9. Fekete István: A koppányi aga testamentuma
  10. David Levithan – John Green: Will & Will
  11. Gárdonyi Géza: A láthatatlan ember
  12. Margaret Mahy: Átváltozás
  13. Bret Easton Ellis: Amerikai psycho
  14. Marian Green: Varázslatok könyve 2.
  15. Richard Scarry: Nagy iskoláskönyv
  16. Szabó Magda: Mézescsók Cerberusnak
  17. Oprah Winfrey: Amit biztosan tudok
  18. Malcolm Gladwell: Kivételesek
  19. Nyulász Péter: Helka
  20. Csíkszentmihályi Mihály: Az öröm művészete
  21. Nyáry Krisztián: Igazi hősök
Összesen 5,390 oldal a 18 befejezett olvasás, kifejezetten imádat tárgya volt újfent Szabó Magda novelláskötete, ez volt a huszadik olvasmányom tőle :)) dicsértem már Gladwellt, de fogok mesélni a Kivételesekről is, ismét jót derültem John Green regényén, és amit biztosan tudok, hogy a héten írok részletesebben majd Oprah Winfrey könyvéről, amit direkt a majdani blogposzt miatt nem vittem ma vissza a könyvtárba.



By the way, könyvtár. Jelenleg hat kölcsönkönyv várja a sorsát a hálóban, ezek: Csíkszentmihályi Mihály: Az öröm művészete; Nyáry Krisztián: Igazi hősök; Eowyn Ivey: A hóleány; Sinclair McKay: A Bletchley Park titkos élete; Veronica Roth: A beavatott és Oliver Sacks: A férfi, aki kalapnak nézte a feleségét.
 Fanni lenyúlta Helkát, anyukám pedig még mindig nyűglődik Csernussal; így ezekre várnom kell. Továbbá érkezni fog még egy héten belül egy Egri csillagok, illetve az én havi könyvem, Fekete Istvántól a Gyeplő nélkül.
Tehát a havi terv 8, várólista csökkentésnek kellene ezek után nekiesnem, csak too many books - so little time :P


És akkor a vallomás: fanfiction olvasás, kritizálás, írás: 0.
Nyista, vége :)
Foghatnám a munkára, vagy arra, hogy nincs erőm-időm alkotni, ha hazajövök 8,5 óra meló után; nyugalomra vágyok, elegem van a linkóci versenytársakból, a pontozókra vadászatból, az online plecsni miatti hadakozásból... vagy mondhatom azt is, ami az igazság: nem okoz örömet a fanfictionök világa, még angolul se nagyon olvastam augusztusban. 
Írni tudnék, ha nagyon akarnék, és most nagyképű (vagy őszinte) leszek: a kisujjamból is ki tudok rázni pár ezer szavas, olvasható, netán még szórakoztató Drarryt is - de kérdés, hogy minek? Minek még egy, a tucathoz?
Amit most, utoljára alkottam, itt olvasható:
https://sites.google.com/site/potterkihivastoertenetei/mindig-elottem

Természetesen még fel fogom tenni Merengőre, LJ-re, de ez volt a hattyúdalom :D


"My heart was like a runaway train babe
I don't believe I've ever felt more alive
in this room I hear voices linger
we never talked about the price
you know you're not the only one
who knows how to cry

We're very much the same you and I
still waiting to get hurt time after time
the sweet hello the sad goodbye
when love lies in our hands
we run away and hide
and I can't help but wonder why
the sweet hello the sad goodbye
the sweet hello the sad goodbye"

Roxette-tel búcsúzom, ahogy jöttem...

Megjegyzések