Kezdjük jól az évet! :) Könyvklub és kihívás ajánló

Mottó:
Ketten kellünk hozzá. Mindig. Ahhoz, hogy élni kezdjen egy gondolat, egy történet, egy érzés. Én csak elkezdhetem.
Krúdy Gyula


2016-os évet számos olvasós projekttel kezdtem el, és mivel szívügyemnek érzem őket, illetve tudom, hogy információhajhász korunkban, pláne a neten, túl gyorsan tűnnek el az ajánlók, még egyszer közhírre hirdetik:
1.,
FIGYELEM!
Közös olvasásra invitálom a Molyokat!
Harper Lee Ne bántsátok a feketerigót c. regényét 
2016. január 1-i kezdéssel olvasná ez a kis csapat:
http://moly.hu/karcok/635818

Az első TEO (tömeges együtt olvasás) már kezdetét vette, de még lehet csatlakozni bátran! Annál inkább is, mert én például bejelöltem, hogy újraolvasom Lee mesterművét, de csak hétfőn megyek érte a könyvtárba :)
Csatlakozni a mellékelt linken lehet, hozzászólásban.


2., Indul a Mini-könyvklub 3
Januárban a Tövisek hercegét olvassuk. 
Még lehet jelentkezni a Mini-könyvklub 3-ba!
Jelentkezési határidő: január 31. éjfél, de a januári olvasást ugyaneddig már hozni is kell.

http://konyv-sarok.blogspot.hu/p/mini-konyvklub-3.html

Ez az a pillanat, mikor bevallhatom: én is erre a könyvre szavaztam!
A hollókirály és az Ólomerdő mellett :) ez utóbbi lesz a márciusi olvasmányunk, míg februárban a nagyon népszerű tavalyi disztópia-fantasy, a Hó mint a hamu kerül majd sorra.


3., II. Winter Wonderland Challenge

Tavalyi év után, idén a TÉL volt a központi téma, két fő vonal pedig a magic és non-magic vonatkozás volt ezen a Harry Potter kihíváson.
Fanfiction mellett képek (fanartok) is készültek, amelyeket JANUÁR 8-ig lehet pontozni.

Még egyszer a link:
http://winterwonderlandchallenge.blogspot.hu/





4., Müller Péter inspirál 
Ezt a kihívást azért indítottam, mert kedvelem Müller Péter írásait. Ha te is így vagy ezzel nem kell mást tenned, mint részt venni a kihívásban. :) 
Mindössze annyi a feltétel, hogy olvasd el legalább egy könyvét és az olvasás linkjét oszd meg a hozzászólásoknál. (Teljes dátumot kérek, NEM elég az év!)

Az olvasások 2013. január 1-től számítanak.
A kihívás véget ér:
2016. december 31-én.
Update: Átvettem a kihívást, nem változtatok rajta semmit. 
Csak annyit kérek, aki ír, az így kezdje az üzenetét: a @Mariann_Czenema.


Ha tetszett a poszt, kérlek pipáld ki a bejegyzés alatti megfelelő mezőt, Neked csak egy kattintás, nekem viszont számít minden apró visszajelzés :)
FB-én itt tudsz követni: https://www.facebook.com/lakosztaly
Molyos adatlapom ez: http://moly.hu/tagok/mariann_czenema
Levelet ide írhatsz: bagolybizsu(kukac)gmail(ponty)com

Megjegyzések