Hétvégi Próféta 11. - Újabb Liebster Award :)

A Vasárnapi Próféta (vagy késés esetén a Hétvégi Próféta) egy hetente jelentkező rovat, amelyben a heti olvasmányaimat, molyos aktivitásomat és a bloggal kapcsolatos tevékenységeimet osztom meg :) Afféle online napló, számadás és hálarebegés az Ég, valamint az Olvasók, Molytársak és Bloggerek felé. Néha előfordul majd benne egy-két személyes hír is, ezért a heti beszámoló, Vasárnapi Próféta és személyes címkék alatt keressétek.

Most egyértelműen Tigi-nek szól a hálám, aki megajándékozott ezzel a sorrendben harmadik blogdíjjal :)
Tudom, hogy azt ígértem, hogy az első hétvégén válaszolok, de mostanában az offline életem pörgősebb, inkább ott vagyok jelen, mint a neten.

Szabályok:
– Nevezd meg, hogy kitől kaptad a díjat!
– Írj magadról 11 dolgot!
– Válaszolj a feltett kérdésekre!
– Jelöld meg a kihívottakat!
– Tegyél fel 11 kérdést!

11 apróság rólam:

  1. Idén ősszel leszek negyven éves :)
  2. Kávé és teamániás is vagyok, az elsőből csak mérsékelt koffeintartalmút iszom, de négy csészével is. 
  3. Kedvenc üdítőm a citromos ásványvíz, bár jöhet az almás-körtés gyümölcslé is.
  4. Kevés színt szeretek: fekete, fehér, kék, zöld, barna és szürke, lila színűek a ruháim. 
  5. Nem szeretem a süteményeket - mondom úgy, hogy az előbb ettem két szeletet a kávémhoz -, inkább a sós ízeket. Pl a stickletti ízesített ropi, vagy sajtos tallér bármikor jöhet.
  6. Januárban vettünk új digitális mikrót, és mindent tud, kivéve egyet: elégeti a popcornt :/ megőrjít minket.
  7. Kevés könyvjelzőm van, ez az amit biztosan fogok gyűjteni, venni a Könyvfesztiválon.
  8. Btw, Könyvfesztivál. Kettesben szoktunk menni a nagylánnyal, Fannival, de neki való program (mandala rajzolás Parádi Orsolyával) szombaton van, míg Benyák Zoli vasárnap dedikál :/ 
  9. Szeretek Anya lenni, én harcoltam ki a nagycsaládot, de az álomszülinapom egy teljes 24 óra egyedüllét! Ráadásul idegenben, ahol senki sem ismer engem, senkihez sem kell szólnom, csak pihennék, nézelődnék ki a fejemből. 
  10. Májusra tervezem, hogy regisztrálom anyukámat is a moly-ra, és felviszem a nevére a családi könyvtárunkat. (azon még elmorfondírozok, hogy legyen-e közös magánkönyvtárunk, mert azzal jócskán lecsökkenne az én olvasottsági mutatóm...)
  11. "SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY:
    előre láthatólag szeptemberig szabadságon vagyok, és hétközben kikapcsoltam a privát FB profilom.
    Aki nem tudja a magán mailcímemet, telefonszámomat, használhatja a bagolybizsu<kukac>gmail<pont>com-ot; de éjjel nappal elérhető vagyok a twitteren és a molyon!"
    :D eme hírecske eléggé kiverte a biztosítékot néhány követőmnél, ismerősömnél, pedig egyszerű a magyarázata. Csak három éve van FB fiókom, és bár tudom, hogy az a közhiedelem, hogy aki nincs fenn, az nem is létezik, azért mindenki - remélhetőleg - tisztában van azzal, hogy ez mekkora KAMU, szemfényvesztés, porhintés.
    Élni offline lehet igazán és kellene inkább, semmint egy virtuális világban azt lesni, hogy huszadrangú ismeretségeinkkel mi történt... Túl sok időt töltöttem fenn, mobilról is állandóan becsatlakoztam akár éjfélkor, de reggel ötkor is - szóval egyszerűbb kiiktatni az életemből a dolgot.
    (Próbáltam a leszabályozott, alig 30 emberre leredukált hírfolyammal is, de rájöttem, hogy az igazán fontos kapcsolatok általában máshol mutatják meg magukat, itt hozzászólásokban, molyos üzenetekben, twitteren. Pont elég a közösségi jelenlétem ezeken az oldalakon, most szabin vagyok, felmondtam, gyerekezek és svédet tanulok intenzíven.)
Könyvmoly selfie :)

Tigi kérdései:

1., Mi szerettette meg veled az olvasást?
 Jó kérdés, nem tudom :) Van bennem nagy adag kíváncsiság, az egyik kedvenc gyerekkori dalom az "Anyu mondd el nékem, mert kicsi vagyok, de minden érdekel és mindent tudni akarok!" volt Eszményi Viktóriától. Most meg a versenyszellem a molynak köszönhetően, illetve a sok figyelt érdekesebbnél-érdekesebb választásai.

2.,Melyik időjárás-jelentésnek hiszel és miért?
Telefonom van kettő, egyik gyatrább, mint a másik! Általában száz százalékig semelyiknek. 

3., Tettél már ki olyasmit az internetre, amit megbántál?
Szerintem még nem, ahhoz idős vagyok, hogy csupaszkodjak, a fényképeket időről-időre letörlöm, de blogot is lehet törölni :)

4., Megöltél valakit. Hogy szabadulsz meg a holttesttől?
Még mindig LOL :D
Ez volt az a kérdés, amin habár sokat agyaltam, de elsőre lepadlóztam. Aztán rájöttem, hat utcányira tőlünk a vonatsín...

5., Mire vagy a legbüszkébb?
A gyerekeimre :)

6., Te mondod, vagy neked mondják? “Én megmondtam.”
Én mondom, utál is érte a férjem, nagylányom :D Nagy hibám, bevallom.
7., Megoldhatsz egy globális problémát. Melyiket választod?
Azt hiszem az éhezést szüntetném meg, bár a gyerekbántalmazás, prostitúció is eléggé csípi a szemem.

8., Ha a pénz nem lenne akadály, hová utaznál?
Hát én olyan korlátolt vagyok, hogy csak két hely vonz ezer százalékosan: Anglia és Svédország :) gondolom, roppant meglepő válasz volt...

9., Mi a kedvenc sportod?
Ha nekem kell csinálni akkor biciklizés, ha nézni akkor F1 és jégkorcsolya.

10., Írás/blogolás terén ki a példaképed?
Többen, mind más miatt :)
Timi, Kincsesfüzet bloggere a tudatossága miatt; Gabo egyértelműen az ízlése és a stílusa miatt; valamint Tekla a rendkívül ügyes marketing tevékenysége miatt.


11., Hiszel a szerencsében?
Igen, de a kemény munkában, kitartásban, szorgalomban is. Ez együtt adja a sikert :)


Kihívottak:

Zsófi & Bea, a Könyvutca bloggerei :))


Eleve nagyszerű, hogy ketten vagytok, és remélem, mindketten válaszoltok is :)

A kérdéseim:
1., Kedvenc ételed, amit imádsz enni, illetve az is, amit imádsz megfőzni.

2., Ha virág lennél, mi lennél?

3., Kedvenc ruhadarabod, amitől nem tudnál megválni, vagy ki kellett dobnod, de a mai napig sajnálod?

4., Mennyit beszélsz egy nap: átlagosan/sokat/keveset?

5., A legutolsó film, ami tetszett. (mese is lehet)

6., Hiszel-e a horoszkópban? (Mi a csillagjegyed?)

7., Szerinted mi volt a történelem legrosszabb mélypontja?
(pl: középkori boszorkányégetések, inkvizíció, rabszolgatartás az USÁ-ban, erőszakos hittérítés, első vagy második világháború, Hirosima, holokauszt)

8., Ez mindkettőtök első blogja? Kinek az ötlete volt? Mióta érzitek sikeresnek?
(mert azt ugye tudjátok, hogy az :D )


9., Hogyan zajlik a Heti ez+az posztírás? Valamelyikőtök elkezdi, aztán a másik folytatja? Vagy megbeszélitek előre? Számítottok rá, hogy ez is népszerű lesz, vagy csak próba-szerencse alapon kezdtetek neki?

10., Melyik műfaj az, ami annyira nem érdekel, hogy sosem olvasnál olyan témájú könyvet?
(pl. én nem bírom a történelmi regényeket, kerülöm is őket)

11., Melyik az a könyv, amit a másik kedvéért olvastál el, és Te is imádtad? Illetve melyik az, amit elolvastál, de egyáltalán nem érted, hogy mit eszik rajta a társad?


Megjegyzések

  1. Jaj, nagyon szépen köszönjük, nagyon aranyos vagy! :) Alig várjuk, hogy válaszolhassunk ezekre a szuper kérdésekre!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen az elismerést! Gratulálok, mikróhoz, gyerekekhez no és a bátor első apróságért! Meg természetesen a blog színvonaláért, amit hétről hétre kísérek figyelemmel én is.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Felhívom rá a figyelmet, hogy a blogon a megjegyzések MODERÁLÁS után kerülnek fel; illetve hogy a megjegyzés írója tudomásul veszi, hogy adatait (nevét és online elérhetőségét) ÖNKÉNT adta meg. Harmadik félnek, vagy reklámcélra nem használom fel senki adatait!