Hétvégi Próféta 9.

A Vasárnapi Próféta (vagy késés esetén a Hétvégi Próféta) egy hetente jelentkező rovat, amelyben a heti olvasmányaimat, molyos aktivitásomat és a bloggal kapcsolatos tevékenységeimet osztom meg :) Afféle online napló, számadás és hálarebegés az Ég, valamint az Olvasók, Molytársak és Bloggerek felé. Néha előfordul majd benne egy-két személyes hír is, ezért a heti beszámoló, Vasárnapi Próféta és személyes címkék alatt keressétek.


Kép forrása: http://katewaterhouse.com/shop-black-friday-sales/

Kicsit elkéstem, bocsánat, feltartott Alice Hoffman meséje:)
A héten keveset jártam erre, lévén négy munkanapot dolgoztam, meg muszáj voltam kiolvasni a Gyönyörű titkos múzeumát, mert holnap lejár a kölcsönzési határidő, és vissza kell vinnem.

Még múlt vasárnap este örvendezhettem azon, hogy Szatti, a Pennát a kézbe bloggere írt nekem blogajánlót-blogkritikát, aminek egyfelől nagyon-nagyon örvendtem, mert a reklámon túl, azért ő nagyon rutinos blogíró; másfelől teljesen más, elfogulatlan szemszögből nézte meg a kinézet-tartalom összhatását.... és hát hétfőn javítottam is egysmást a blogon :)

   * Most nincs fejlécképem, mert nem bírtam értelmeset összehozni, ellenben úgy állítottam be az oldal szélességét, hogy látszódjon a háttér.
   ** A saját írások külön oldalra kerültek, egymás alá linkeltem, képpel illusztráltam a blogon elérhetőeket
   *** Már 2013-2016-ig felsoroltam az olvasmányaimat, kétféle linket kaptak a könyvek: a félkövéren szedett címekre kattintva a róluk készült blogbejegyzéshez lehet eljutni, az egyszerű link pedig a moly értékeléshez visz ki :)) ez utóbbi, a molyos linkek szempontjából 2014 extra durva volt, hihetetlen, hogy mennyi könyvet értékeltem - illetve,hogy mostanában mennyire nem szoktam...

Március 3-án lejárt a pro tagságom, ez volt az utolsó három karcom a molyon:


Once an excited reader, always an excited reader. http://moly.hu/karcok/669363




Joaane Harris (Csokoládé trilógia írónője) küldte a twitteren ezt a fotót Jo-nak, mondván az Abszol útra emlékezteti őt ez a patika :)
http://moly.hu/karcok/667736



Tudtátok, hogy már 74 fordítása van Harry első kalandjának?
a Mugglenet-en van egy érdekes cikk egy gyűjtőről, aki birtokában van az összes kötetnek, minden nyelven, közelebbről is mutatnak fotót a japán, az olasz, az urdu, a mongol, a kínai, a Braille írással készült könyvekről is.
Btw az első olasz kiadáson nem volt szemüveg rajzolva Harrynek :)
http://moly.hu/karcok/669370

You have read 81 of 200 books in 2016. - Goodreads challenge több, mint jól áll.
A héten két jó angol ebookot olvastam, az egyik tanulástechnikákról szól (Super efficient learning); illetve a másik arról, hogy milyen blogposztok léteznek, és milyet érdemes írni :)


Március érdekes és eddig elég eredménytelen hónapnak ígérkezik olvasásilag, van még két könyvtári könyvem, egy Vavyan Fable és egy Jane Austen; három könyvklubban vagyok benne, de jelenleg csak egy könyvet kaptam meg mobiként a háromból, szóval két helyen biztosan késni fogok; meg amúgy is vasárnap éjfélig van leadási határidő a HP fanfic kihíváson.
Nagyon-nagyon úgy érzem, hogy megint Agatha Christie-hez fogok fordulni, csak még ki kellene találnom, hogy Miss Marple vagy Hercule Poirot szórakoztasson a héten :D
Bár még az is lehet, hogy mindketten...

Szép, esőmentes hetet kívánok Nektek!

Megjegyzések