{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Testmódosítás

"A testmódosításba beletartozik a tetoválás (még a smink tetoválás is), a piercing, plasztika, stb. Ha nincs, az sem baj, véleményed biztos van róla :)" ez volt Szilvi, a Pillecukor blog szerzőjének, a VKP szellemi anyjának iránymutatása, és így lehetőségem van egy picit elvonatkoztatni a könyves témáktól is, személyesebb vizekre elvinni az Olvasóimat, Titeket.




Mi ez? A {Vigyázz! Kész! Posztolj!} egy kéthetente jelentkező blogger kihívás, ahol a résztvevők előre meghatározott, egészen a cikkek megjelenéséig titkos témákról írnak blogjukban. Ha csatlakoznál vagy érdekel a kihívás részletes szabályzata, keresd fel a VKP kihívás összefogó bejegyzését.
A többi résztvevő írása az inlinkz gyűjtemény gombjára kattintva érhető el.


Kezdjük gyorsan egy vallomással, sminktetoválásom van :) még 2009-ben jártam kozmetikusnál, aki körberajzolta a számat, és csodák csodájára a festék legnagyobb része mai napig látszódik rajtam. Húgomról, aki velem egy időben csináltatta, már lekopott a festék.
Plasztikai műtétre viszont nem vágyom, hiába van három gyerekem, szerencsére nem hagytak annyira nagy nyomot rajtam a terhességek-szülések. Egyetlen szépészeti beavatkozás van, ami időnként elgondolkodtat, az a visszér műtét, mert az sajnos eléggé látszódik már a lábamon, családi örökség is, meg terhességi maradvány is.
No, de ennyi személyes jellegű információ után térjünk vissza a lényeghez, a leglátványosabb testmódosításhoz, a tetováláshoz :)






Ehhez nekem fele ilyen idősnek kéne lennem, de WOW, és ÚÚÚ, és nagyon szexi (már bocs az őszinteségért).  Kép forrása: http://pr0meteus.tumblr.com/post/64616143264  nem véletlenül jár már 40 ezer feletti kedvelésnél, reblognál.




Forrás:
http://dejadis.deviantart.com/art/holding-hands-320221856
Sorry but I'm NOT sorry :))


Harry Potter tatoo kifejezés nagyjából 9 760 000 találatot hozott a guglinál.
A legegyszerűbbek: Harry szemüvege és a villám alakú sebe
(úgy is, hogy valamilyen végtelen jelbe belefoglalják a szemüveget és fölé kerül a villám).



Deathly Hallows (Halál Ereklyéinek) jele - ilyen van az egyik barátnőmnek, a felkarján :)
 
A következő kifejezések még népszerűek, ezekről nem hozok képet:
Lumos, Nox, Expecto Patronum, Always, Until the very end, Open at the close, Mischief managed, 
I solemnly swear that I am up to no good.



Mondtam már, nekem Luna mondata tetszik :) bár Hedvig ellen se tiltakoznék nagyon... Szerintem a mellékelt képekből kitűnik, hogy nem igazán vagyok ellene a dolognak. Sőt, lehet... idővel, ha ennél is lököttebb leszek...Évekkel ezelőtt, mikor még a Lumos fórum fénykorát élte, sokat poénkodtunk azon, hogy csinálunk közös Lumos tetoválást.

Azért hozzá kell tennem az igazsághoz, hogy nem mindig voltam ennyire a tetkók mellett. Ma is azt gondolom, hogy könnyebb, ha kisebb a bőrdísz, el tudja takarni a ruha, mert egyfelől konzervatívak a munkaadók; másfelől Mo-on megvan a népeknek az a "kedves, jó" szokása, hogy unos-untalan beleszólnak mindenbe, vagy rákérdeznek mindenre >< mintha az egész ország egymást körbeszavazná, össznépi kiszavazó és kibeszélőshow van.
Viszont azt tudom, megtanítottak rá az évek, és a könyvek, hogy egy-egy testmódosítás a lelki eredetű bajok gyógyítója lehet, egy rajz adhat vigaszt, egy számsor idézhet fel emléket, családtagot, akár egy jel is segíthet újabb barátra, ismerősre lelni :) mint ahogy én a tetkója alapján jöttem rá Tekla kilétére :)


Na, már két órája írom ezt a rövid kis bejegyzést, mert folyton elterelődik a figyelmem :D be is fejezem gyorsan, inkább csak linkelem a többiek írását is.

Megjegyzések