Vasárnapi Próféta 13. - Könyv Sárkány :))

A Vasárnapi Próféta (vagy késés esetén a Hétvégi Próféta) egy hetente jelentkező rovat, amelyben a heti olvasmányaimat, molyos aktivitásomat és a bloggal kapcsolatos tevékenységeimet osztom meg :)
Afféle online napló, számadás és hálarebegés az Ég, valamint az Olvasók, Molytársak és Bloggerek felé. Néha előfordul majd benne egy-két személyes hír is, ezért a heti beszámoló, Vasárnapi Próféta és személyes címkék alatt keressétek.


https://www.pinterest.com/pin/166773992422969058/


A hetente jelentkező rovat kissé hektikus, kétheti lett, bocsánat.
Foghatnám arra, ami igaz, hogy vasárnaponként lusta vagyok írni; de arra is, hogy nem nagyon volt mit írogatnom.
Az olvasással lassan haladok, bár erről Goodreads barátomnak más véleménye van, a héten kaptam egy lelkendező mailt, hogy már a vállalásom felét elolvastam. Hát igen, angol rövid elektronikus könyveket könnyű olvasni... De már magyarul jóval nehezebb.

Velem szemben még mindig van 5 könyvtári könyv, amit mindenképpen el akarok olvasni május közepéig; illetve még két kötet, amit kihoztam, de már annyira nem dobogtatják meg a szívemet. Ilyenkor elgondolkozok azon, hogy visszavigyem-e őket, vagy hagyjam őket kicsit érni a közelemben, hátha alapon... Biztosra veszem, hogy más is csinál ilyesmit, max nem írja le :))

Amit olvastam, és írni fogok róla:


- Mini-könyvklub fantasy körét befejeztem az Elátkozott Ellával

- azt hiszem írok majd a Miss Marple novelláskötetről is

- lesz a héten megint VKP poszt (és már most imádom)
- tuti biztos, hogy vasárnap megyünk Könyvfesztiválra, és már most költöm fejben az arra szánt összeget (kvázi egy ház árát...)

- megjelöltem olvasásra a Girl online-t, Benyák Zolitól a Nagy illúziót, és egy kamaszkönyvet, a Szellemlányt. Elég valószínű, hogy a két tinikönyvvel fogom indítani a hetem, most a Zsellérek kicsit mellbe vágott, szórakoztatásra vágyom.

- apropó, Zsellérek. Nem tudom, hogy szeretnék-e róla blogbejegyzést írni, mert ugyebár mostanában nem nagyon bírom sem a túl komoly témákat, sem a túl elvontat, és ez jócskán politikus volt.




Még 10 nap, és jön a névnapom, vele együtt két gond:

1., HOVÁ TESZEK tíz Szabó Magda kötetet?
:D
nem röhög, tényleg semmi, de semmi ötletem nincs, viszont legalább egy napot rászánhatok majd a könyvespolcaim átrendezésére :))

2., Mikor fogom én ezt mind elolvasni, ha közben még könyvtárba is akarok járni, plusz sehogy nem állok a saját vállalásommal, a 43 könyvvel?

De hát ha már idetettem mottónak, hogy Sometimes I have to remind myself that I don’t have to do what everyone else is doing - vagyis:  "néha emlékeztetnem kell magam, hogy nem kell azt tennem, amit mindenki mást csinál" - ez hasznos útmutató úgy kb az élet minden terén, de pláne az olvasás terén.

A poszter azért került kiemelésre, mert a múlt héten megint eltalálta a hátamat a kritika, mely szerint TÚL sokat olvasok.
Mihez képest? A nullához? Igen, ahhoz képest eszméletlenül sokat...
De nyugodtan megkapaszkodhat mindenki, ez nem is fog megváltozni soha többé :P
(amúgy nem értem, honnan az infó? Nem voltam aktív majd egy hónapig a fészbúkon, már letiltottam a molyt is; csak az tudja, mennyit olvasok, aki molyon, vagy itt követ... stikában ennyien olvasnának?)





Már nem is könyvmoly (könyvkukac angol eredetiben) hanem könyv Sárkány!
Tessék vigyázni, tüzes mind a hét fejem... :D :P

(fotó forrása: http://greybon.com/post/139046752468/bookphile-thats-right-im-a-book-dragon-not)

Megjegyzések