Hétvégi Próféta 19: Ezt olvastam májusban



A Vasárnapi Próféta (vagy késés esetén a Hétvégi Próféta) egy hetente jelentkező rovat, amelyben a heti olvasmányaimat, molyos aktivitásomat és a bloggal kapcsolatos tevékenységeimet osztom meg :)
Afféle online napló, számadás és hálarebegés az Ég, valamint az Olvasók, Molytársak és Bloggerek felé. Néha előfordul majd benne egy-két személyes hír is, ezért a heti beszámoló, Vasárnapi Próféta és személyes címkék alatt keressétek.

Elnézést, hogy eltűntem pár napra, de akik követnek twitteren láthatták, hogy sajnos megint beteg voltam, gyomorérzékeny vagyok. A mostani hányás-hasmenés végeredménye mínusz egy kiló, ami csodásan hangozna, ha nem huszonnégy óra alatt adtam volna le; illetve ha a visszaszerzése nem egy hónapig tartana nekem. No, de most már gyógyulgatok, lazán veszem ezt a hetet, olvasgatok, míg jár a mosógép, illetve újabban tévézek (sicc!).
A dolog azért nagy szám, mert az elmúlt négy évben maximum a gyerekcsatornákat néztem, perfekt és naprakész vagyok a Minimax és a Disney kínálatából. :) Azonban a legutóbbi t-magenta változtatás óta az okostévénk talált egy pár új csatornát, legfőképpen a Life Networkot, ami gyorsan Fanni és az én kedvencemmé vált.
Szabályos közös tévézést csapunk este hattól, vagy valamilyen Mesterszakács részt nézünk (volt a Viasaton Gordon Ramsay-vel, vagy a Fem3-on az amerikai Top Chef), a gyakori reklámszünetben meg egy kattintás és máris egy brit modell sorozatát bámulhatjuk :)
A Topmodell lehetsz azért tetszik, mert tényleg utcáról zajlik a válogatás, és bár 2008-as a műsor, azért legalább jó tudni, hogy volt és remélhetőleg lesz olyan kezdeményezés, amely során nem muszáj kimondottan szép deszkának lenni ahhoz, hogy reklámarc lehessen valaki.


De most ez az abszolút kedvencem:




Közben pedig ezeket a könyveket olvastam májusban:


  1. Amanda Palmer: A kérés művészete
  2. Vernon L. Brenner: Micimackó kertje
  3. Jane Austen: Szerelem és barátság
  4. Agatha Christie: Herkules munkái
  5. Christine Nöstlinger: Punk avagy a Hajmeresztő Hétfő
  6. Rosie Banks: Meseerdő
  7. Cornelie C. G.: Érzelmi vírusveszély
  8. P. G. Wodehouse: Jeeves majd megoldja
  9. Lois Lowry: Az emlékek őre
  10. P. G. Wodehouse: Valami sumákság
  11. Jane Austen: Értelem és érzelem
  12. Grecsó Krisztián: Jelmezbál
  13. Jane Austen: Büszkeség és balítélet
  14. Szerb Antal: A Pendragon legenda
  15. Maros András: Kávéházi pillanatok
  16. Tersánszky Józsi Jenő: Legenda a nyúlpaprikásról
  17. Szabó T. Anna: A Fűszermadár
  18. Mán-Várhegyi Réka: Dóri és Marci nyomoz
  19. Janikovszky Éva: Mosolyogni tessék!
  20. Agatha Christie: Gyilkolni könnyű
  21. Szaniszló Judit: Beenged

Lehet, hogy hihetetlennek tűnik, de volt hétvégén egy kisebbfajta olvasási válságom, amin Janikovszky Éva könyve könnyedén átemelt. Habár viszonylag kevés értékelést írtam ide a blogra, ebben a hónapban több volt a személyes bejegyzés, azért nagyon hálás vagyok, amiért a vastagon szedett posztokat ennyire szerettétek, pláne hálás vagyok az Athenaeum kiadó FB megosztásának, Maros András könyve kapcsán. :)

Holnap jövök egy VKP poszttal, aztán következik két Magvető kiadós recenzió, A Fűszermadár és a Beenged.
Szép hetet, júniust kívánok Nektek!




Megjegyzések