Havi beszámoló: Ezt olvastam júniusban





  1. Bruno Bettelheim: A mese bűvölete és a bontakozó gyermeki lélek (félbehagytam)
  2. Kevin Leman: Születési sor(s)rend
  3. Fiona Dunbar: Lulu és az igazságsüti
  4. Marina Gask: Milyenek a fiúk? …És a lányok?
  5. Faith Hines – Pam Brown: Murphy (kis)asszony törvénykönyve
  6. Virág Emília: Sárkánycsalogató
  7. Fiona Dunbar: Lulu és a kívánságsüti
  8. Tóth Krisztina: Pixel
  9. Octave Mirbeau: Egy szobalány naplója
  10. Márton András: Karakterből
  11. Kökéndy Ákos – Vekerdy Tamás – Gyarmathy Éva – Karkus Ottó – Bácskai Júlia – Herczog Mária – Mesterházi Zsuzsa: Szülők iskolája
  12. Agatha Christie: A fogorvos széke
  13. Marni Bates: Segítség, YouTube-sztár lettem!
  14. Závada Pál: Egy piaci nap
  15. J. K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve
  16. J. K. Rowling: Harry Potter és a Titkok Kamrája
  17. Bencsik Orsolya: Több élet
  18. J. K. Rowling: Harry Potter és az azkabani fogoly
  19. Szabó Magda: Freskó
  20. Alan Alexander Milne: Micimackó
  21. Cheryl Strayed: Vadon
  22. Derek Landy: Az ősök jogara
  23. Piers Paul Read: Életben maradtak




Június hónapban ezzel a maival együtt 17 bejegyzés született, idén összesen már 91.
Ebben a hónapban négy recenziós könyvről írtam véleményt, ezek:

Ez utolsó blogbejegyzés a hónap legnépszerűbb írása, illetve egy hét alatt felküzdötte magát az oldal legnépszerűbb posztjának :) Egyértelműen két oka van a sikernek: egyfelől a kiadói facebook megosztás rengeteg forgalmat hozott, a mellett a tény mellett, hogy a molyon az enyém volt az első értékelés a könyvről.





Hétfőn jártam könyvtárban, és hoztam 6 esti mesét, 3 kamasz könyvet, valamint hat darab kötetet magamnak. Javarészt az általában kéthetes olvasási határidős olvasmányok között válogattam, ezeket fogjuk olvasni júliusban.

Nektek is jó olvasást és nagyon kellemes júliust kívánok!

Megjegyzések