{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Nyári bakancslista

Mi ez? A {Vigyázz! Kész! Posztolj!} egy kéthetente jelentkező blogger kihívás, ahol a résztvevők előre meghatározott, egészen a cikkek megjelenéséig titkos témákról írnak blogjukban. Ha csatlakoznál vagy érdekel a kihívás részletes szabályzata, keresd fel a VKP kihívás összefogó bejegyzését.

Júliusban a VKP hónap bloggere kitüntető cím Nikolettnek, az Emlékbuborék nevű, gyönyörűséges blog írójának jutott, ő találta ki nekünk ezt a bakancslistás poszt ötletet.
Én ezúton is köszönöm, mert nem szoktam ilyesmivel foglalkozni, tehát a bejegyzés egyúttal a komfortzónámból való kilépés is lesz :)




Gondolom, nem meglepő, de így elgondolva vannak könyves és nem könyves, inkább élmény ötleteim nyárra.


A könyves bakancslistám

számos forrásból táplálkozik, még nem végeztem a várólista csökkentéssel, illetve eléggé elhanyagoltam a Könyvmoly párbajt is.
Vannak még könyvfesztiválos beszerzések, amiket nem olvastam, most már recenziós kötetek is, illetve mindkét kerületi könyvtár bezár 3-3 hétre, így hosszabb időre tudtam, tudok hozzájutni friss könyvekhez :) ez a tipikus kihagyhatatlan ajánlat, túl csábító...legalábbis nekem.


A mellékelt képről még nem olvastam el mindent, sőt kénytelen voltam a naptáramban úgy időzíteni, hogy minden hétre előírtam magamnak egy várólista csökkentős olvasmányt, vagy idén elbukom azt a kihívást. (amit nagyon-nagyon nem szeretnék)

Ja, és hát újra akartam olvasni a Harry Potter sorozatot, ott most a harmadik könyv után leálltam, mert a negyediket nem szeretem (tényleg, rohadt vontatott) és még erőt gyűjtök a folytatáshoz :D
Ellenben a HP reread mindenképpen nyári cél.


Élmény bakancslista:


  • Balaton, legalább egyszer - kipipálva (képek ITT)
  • Pécs, barátnő látogatás - augusztusra terveztem
  • Festetics kastély Fannival - tavaly jártunk ott, de a kicsik túl fiatalok kastélybelső nézegetéshez
  • állatkert, koalamacikat akarok látni! <3




Update:
én már közben meglestem, nem meglepő módon a Balaton, sok fagylalt/görögdinnye evés és a hullócsillagok nézése a legtöbbet említett pont. De azért bőven vannak más ötletek is, lessétek meg őket, merítsetek ihletet! :)
Többiek listájához katt ide:



Megjegyzések