Hó végi zárás: Ezeket a könyveket olvastam októberben



Remélem, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki mint Rozi a moziban csak pislog, hogy mi, már novembert kezdjük a dátumozásnál... :D eszméletlenül gyorsan telnek a napok, pláne annak tudatában, hogy 10-én le kell ülni az első évfolyam zárthelyi dolgozathoz, aminél a szint a csak görbüljön jegyében lesz, ezt muszáj nyíltan kimondanom.
Ráadásul mivel októberben túlestünk egy "nagyszerű" hányós-hasmenéses víruson is, családilag, mindenki beteg volt, extra sok időt töltöttek itthon a gyerekeim, nekem pedig kevés idő jutott alkotni.
Olvasni még csak csak olvastam, de írni róla... az nagyon nyögvenyelősen ment.

Hogy októberben mégse volt kevés blogbejegyzés, az egyfelől az állandó posztnak, a heti versnek is köszönhető, illetve a könyvbemutatókról szóló híradásoknak.
Ugyebár a kiadói hírlevél is mindig sok információt ad nekem, de még többet a napi sok-sok könyvtári hírlevél, a Katalist lista. El nem tudjátok képzelni, hogy a kollégák mennyit képesek beszélni :DD  Ezt Lobo és Jeffi alátámasztaná nekem. 


No, de a fő cím, az októberi olvasási listám:


  1. Kókay György: A könyvkereskedelem Magyarországon
  2. J. K. Rowling: The Tales of Beedle the Bard
  3. Madas Edit – Monok István: A könyvkultúra Magyarországon a kezdetektől 1800-ig
  4. Michele Wucker: A szürke rinocérosz
  5. Poszler György: Zuhanás a végkifejlet felé
  6. Neil Gaiman – Michael Reaves: Köztesvilág
  7. Barátné Hajdu Ágnes – Babiczky Béla: Bevezetés az információkereső nyelvek elméletébe és gyakorlatába
  8. Dániel Anna: George Sand
  9. Agatha Christie: Királyok és kalandorok
  10. Alberto Manguel: Az olvasás története
  11. J. K. Rowling: Harry Potter és a Félvér Herceg
  12. John Williams: Stoner
  13. J. K. Rowling – John Tiffany – Jack Thorne: Harry Potter és az elátkozott gyermek

Októberben rossz voltam, hét könyvet vettem + kettőt kaptam recenczióba, és ehhez képest csak hatot adtam kölcsönbe.
Michele Wucker: A szürke rinocérosz az Athenaeum jóvoltából került hozzám, és még mindig én vagyok az egyetlen aki olvasta, értékelte, idézet belőle :) hiába no, nehéz könyv volt.
Poszler tanár úr utolsó esszéit tartalmazó vékony kis kötet, a Zuhanás a végkifejlet felé a Magvetőtől került a polcomra, az Eltén többször is boldogan nézegettem a könyvbemutató plakátját.

Még talán pár posztra hívnám fel a figyelmet:
volt egy VKP függőségi körbeposzt, amiben én a kávé és könyvfüggőségemről írtam; egy moly tag, amit kitöltöttem és újra indulok a Könyvmoly párbajon is.

Végül a KÖSZÖNET szavai következnek:
ebben a hónapban az a két meglepő fejlemény történt, hogy mind a blogra kattintás átlépte a 24 ezret - csak emlékeztetőül, januárban a blogszülinapon 6 ezernél állt a számláló :)
Az meg pláne mindenen túli boldogítás, hogy 200 fölé emelkedett a moly figyelőim száma.

Szóval nagyon-nagyon KÖSZÖNÖM, hogy figyeltek, olvastok - néha kommenteltek, kedvenceltek ;)




Szépséges online browniet küldök Mindenkinek a kedvenc őszi blogomról, ahonnan a poszthoz a képeket hoztam.


Megjegyzések