Havi zárás: ezt olvastam 2017. januárjában



Nem tudom, ki hogy van vele, de számomra rém furcsa, hogy már megint eltelt egy hónap, és ahhoz képest, hogy vizsgáztam is, meglepően sokat olvastam. Igaz javarészt nagyon rövid könyveket, csak öt komolyabb olvasmányom volt - ezeket dőlt betűvel szedtem. Ezen kívül persze rengeteg gyermekkönyvet olvastam, magamnak is, de a gyerekeimnek is :)

Sajnos a blogra ellenben nem jutott időm, se energiám, még annyi heti bejegyzést sem sikerült írnom, mint amiket elterveztem. De végül arra jutottam, hogy  a blogot nem fogom görcsösen hajtani. Az egyfelől meglátszik, másfelől ha nem írok alapos ajánlókat, akkor az nem lesz rám jellemző és nem lesz egyforma színvonalú sem az oldal.





Ezeket olvastam 2017 első hónapjában:

  1. Horváth Tibor – Papp István (szerk.): Könyvtárosok kézikönyve 3. – A könyvtárak rendszere
  2. Kőrösi Zoltán: Ami a szívedet brummja…
  3. Kertész Erzsi: Állat KávéZoo
  4. Tóth Krisztina: Világadapter
  5. Borsa Kata: Történetek a Borostyán teázóból
  6. George Bernard Shaw: Pygmalion
  7. Meg Cabot: A neveletlen hercegnő naplója 10. – Mindörökké hercegnő
  8. Danielle Paige: A Sárga Téglás háború
  9. Popper Péter: Lélekrágcsálók
  10. Kéki Béla: Az írás története
  11. Illés György: Mesélő könyvtárak
  12. Popper Péter: Érteni és elengedni
  13. Nádas Péter: Az élet sója
  14. Papp Júlia (szerk.): A zsoltártól a rózsaszín regényig
  15. Murakami Haruki: Hallgasd a szél dalát! / Flipper, 1973
  16. A. R. Melrose: Micimackó szótára
  17. Arthur Conan Doyle: A Négyek Jele
  18. Arthur Conan Doyle: Tanulmány vérvörösben
  19. Szabó Magda: A Danaida
  20. Janikovszky Éva: Jó nekem!
  21. Janikovszky Éva: Velem mindig történik valami
  22. Janikovszky Éva: Ha én felnőtt volnék
  23. Sven Nordqvist: Tűzijáték a rókának
  24. Madonna: Angol Rózsák
  25. L. Frank Baum: Óz Smaragdvárosa


Januárban bár nagyon szerettem volna maradni a budapesti molyklubon, de nem volt gyerekfelvigyázóm, holott nagyon klassz kis beszámolókat lehet róla olvasni. Én csak a gyülekező elején voltam ott, könyvet csereberélni, és pár molytaggal bemutatkoztunk egymásnak. Így a figyeltjeim száma már 200 fölé ugrott, a 225 figyelőm pedig teljesen meg tud lepni azzal, hogy egyes olvasmányaimnak mennyire örvendeznek. Majdnem annyira mint én ;)

Jobb későn, mint soha, találtam egy Szabó Magda 100 éves kihívást is, ahová minden hónapban kell olvasni egy SzM művet. Számomra a Danaida nem csak azért kedves, mert a kedvenc könyvem, hanem amint Lobo rákérdezett a twitteren: igen, valószínűleg Csándy Katalin miatt is vállalkoztam a könyvtároságra.

Végül még egy vallomás: már tíz könyvet vettem, kaptam idén :/ pedig eddig sem fértem el, muszáj leszek februárban szelektálni és elajándékozni könyveket. A legnagyobb boldogságot A király beszéde és a Téli berek szerezte, nagylányom pedig a Jók és rosszak iskolájának örvendezett, amit most már én is elkezdek, mert körmömre ég a recenzió :D



Képek forrása:
stocksnap.io + saját instagramom, moly polcom.


Megjegyzések