Havi zárás: ez volt 2017.júliusa



Ezúttal minden bevezető nélkül, ímhol a lista, aztán jön a mese ;)

Júliusi olvasmányaim voltak:
  1. Fabian Lenk: Összeesküvés a Holtak Városában
  2. Thomas Brezina: A különös új lány
  3. Thomas Brezina: A világ legtitokzatosabb kincse
  4. Thomas Brezina: Amadeus, az ufo
  5. Corina Bomann: Holdfénykert
  6. Szabó Magda: Ki hol lakik?
  7. Menyhért Anna: Női irodalmi hagyomány
  8. On Sai: Esővágy
  9. Murakami Haruki: Köddé vált elefánt
  10. Szabó Magda: Pilátus
  11. Daniel Wallace: Mr. Sebastian és a Fekete Mágus
  12. Fredrik Backman: Az ember, akit Ovénak hívnak
  13. Silvana De Mari: Az utolsó tünde
  14. Kosztolányi Dezső: Nero, a véres költő / Édes Anna
  15. Fredrik Backman: Itt járt Britt-Marie
  16. Berg Judit: Rumini kapitány
  17. Fredrik Backman: A nagymamám azt üzeni, bocs
  18. Gabriel García Márquez: Száz év magány
  19. Déry Tibor: Képzelt riport egy amerikai popfesztiválról


A tizenkilenc valójában csak tizenhét, júliusban sikerült csúcsot döntenem, mármint abból a szempontból, hogy két könyvet is félbe hagytam. Az utolsó tünde főszereplőjével volt elég sok bajom, ha az ember 7/24-ben össze van zárva hónapokra három gyerkőccel, akkor az, hogy az olvasmányában is hisztizik egy karakter nem túl szórakoztató... A kis tünde mindent.szó.szerint.vett :O fájdalmasan oktondi volt, nekem.

Mr Sebastian és a Fekete Mágus esetében viszont egy meglepő félreértés áldozata lettem. A fekete valójában négert takarna, eredeti címe Negro Magician lenne, és nem fekete mágiával foglalkozó varázsló, mint én képzeltem.

Ellenben volt ennek a hónapnak fénypontja is, őt Fredrik Backmannak hívják, mind az Ove telitalálat lett Fanninál, nálam is;  Britt-Marie pedig kedvenc.




Könyves elújságolnivalóm még az, hogy végre megint eljutottam a Budapesti Molyklub havi találkozójára, nagyon sokan voltunk, és nagyon jó élmény volt ismét. Most augusztusban a Normafához mennek ki, az nekem messze van, de alig várom szeptembert. Elvileg most az Olvasás Éjszakáján fogunk talizni :))

Magánéletileg még három nagyon fontos dolog történt velem júliusban:~ beiratkoztam a Központi Statisztikai Hivatal könyvtárába, ugyanis szeptembertől oda megyek gyakorlatra;





~ megvan az állami ösztöndíj, alias tandíjmentesség;




~ és három: készen van a lakásfestés.



Friss hírekért még mindig két helyen érdemes engem követni:
https://twitter.com/czenema
és
https://www.instagram.com/czenema/.
További Szép nyarat kívánok nektek, élménydúsat, olvasmányokban gazdagot :D Mi már voltunk nyaralni, holnaptól indul az iskolára bevásárlás, készülődés. Közben szépen elolvasom még Merlétől a Védett férfiakat, és már végzek is az idei várólista csökkentéssel. 

Megjegyzések

  1. Hűha, szép kis lista! Nem apróztad el :)

    Gratulálok a magánéleti eredményeidhez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ez a nyár nekem most elég dolgosra sikerült, de annyi eredményben gazdag, hogy bőven megérte a ráfordított energiákat :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Felhívom rá a figyelmet, hogy a blogon a megjegyzések MODERÁLÁS után kerülnek fel; illetve hogy a megjegyzés írója tudomásul veszi, hogy adatait (nevét és online elérhetőségét) ÖNKÉNT adta meg. Harmadik félnek, vagy reklámcélra nem használom fel senki adatait!