Mi volt a fa alatt?



Egy könyvmoly életében minden ünnep alkalmas lehet arra, hogy a szekrényein tornyosuló könyvkupacait hegynyi méretűvé duzzasztja, és erre karácsony a rengetegnél számtalanabb akció miatt végképp esélyes nap lehet.

Viszont nálam a tavalyi év után, idén sem ez lett a helyzet, valójában én vettem minden családtagomnak könyvet, magamnak ellenben semmit.




Helyette kaptam sok-sok teát, 3 új bögrét ( mert nincs vagy 50 :D) és kávét, csokit.. +  pénzt, hogy vegyek rajta én könyvet, amilyet csak szeretnék. 

És megmondom őszintén: jól jártam, többszörösen is. A nagylányom kapott illusztrált Harry Potter és az azkabani foglyot, azt úgy is át fogom olvasni én is.
Mint ahogy már belelapoztam az Esti mesék lázadó lányokba vagy éppen az Egy ropi naplójába ;)

Nem kell félteni, januárban amúgy is van még két vizsgám, meg már 3 beígért recenzióm...az első héten állítólag postán érkezik még kettő könyv.

Tegnap pedig már megvettem ezt a szépséget:


Egyszer olvasott, könyvtárban hagyott kötet volt :) 500 Ft-ot bőven megérte. 


Megjegyzések